29. januar 2012

Garnshopping

Jeg elsker å ta en tur innom garnbutikken (e...) Å gå litt rundt og kikke, kjenne på garnet. Se på de flotte fargene.... For min del er det terapi for sjelen.
Og det er ikke til å komme forbi at det rett som det er ender med en liten (eller stor...) handel.
Har ingen ambisjoner om å bli kvitt garnlageret mitt, og har heller ikke gitt meg selv noe kjøpestopp. Mål for året er å kose meg med håndarbeid :)

Her om dagen hadde jeg meg en tur innom en av mine favorittbutikker, og da ble disse to søte nøstene med meg hjem:


Til sommeren er det ventet en liten prins i svigerfamilien, og da må man jo forberede litt gaver.
Jeg har prøvd Baby Silk en gang tidligere, og det garnet er bare helt nydelig! Det er så bløtt og mykt, og passer perfekt for små babyer.
Planen for disse to nøstene er å strikke noen par med babylabber - i første omgang.
Alltid greit å ha en unnskyldning for å shoppe litt garn ;)

Baby Silk er fra DSA

2 kommentarer:

Mona sa...

Kjenner at det er en stund siden jeg har vært på garn-"klåing" ;o)
Flotte skatter du fikk med hjem!

sol sa...

Babysilk er godt og mykt, det blir sikkert deilige sokker. God helg!