1. januar 2012

Bilder, men ikke like mange som planlagt...

Her er noen bilder fra det jeg har strikket i høst. Da jeg tømte kamera nå nettopp, oppdaget jeg at jeg har glemt å ta bilde av noen av tingene jeg har strikket. Mega irriterende!!!
Jeg har f.eks strikket 2 par pulsvarmere som julegave, og de trodde jeg at jeg hadde bilde av men det stemmer ikke. Ja, ja...
Det får være et nyttårsforsett:
Ta bilde av det jeg lager, og legge ut i blogg så kjapt som mulig....


Disse labbene er strikket i Regia på p. 3,5. Garnet er mykt og deilig!
Jeg har strikket to slike par, og det ene er alt tatt i bruk. Begge parene er ca str.30

Disse labbene har jeg faktisk strikket til meg selv. De er også strikket i Regia på p.3,5, og er ca str 39. Veldig myke! Faktisk enda mykere enn de i rosa print ("Fjords")

Her er to par calorimetry i Duett fra Sandnes. Det gjenstår å feste tråder og sette i knapp.

Ingen kommentarer: