7. november 2008

Vips så var vi i november. Tiden flyr!

Nå er høsten godt igang, og det nærmer seg vinter. Har fått lagt om dekk på bilen, og her en morgen måtte jeg frem med isskrapen. Har forresten kjøpt garn og mønster, og har planer om å strikke meg en isskrape-vott. Her kommer bilder av noe av det jeg har strikket i det siste. Det tar gjerne litt tid fra jeg har strikket noe til det dukker opp i bloggen. Døgnet har for få timer....

Denne tunikaen har jeg strikket i Ara og mønsteret er fra Dale. Den er strikket på pinne nr 6 og 7, så det gikk kjapt.


Dette skal bli bursdagsgave til en venninne som snart fyller år. Pulsvarmere og calorimetry strikket i Sandnes Alpakka på pinne nr 3,5.


Dette settet er også strikket i Alpakka. På bildet ser det ut som det er rosa, men det er egentlig rødt.


Disse vottene har jeg endelig strikket ferdig. De har lagt i evigheter og manglet tomler. Nå er de klar for toving. Strikket i rødt Fritidsgarn fra Sandnes etter blånisse-oppskrift.




Ingen kommentarer: