23. november 2008

Klar for julekalender...

Jeg har strikket blånisseluer og votter til de minste. De er strikket i "blånissegarnet" til Rauma, på pinne nr 6. Vottene var grei å strikke, og jeg har strikket en del votter etter samme oppskrift før. Luen var derimot kjedelig..... Rillestrikk, frem og tilbake.. Blæææh! Ja, ja, det gikk ganske kjapt og jeg fikk dem ferdig. Her ser dere resultatet, nytovet og på tørk ;) Eldstejenta har vil også ha, så jeg må nok strikke et sett med votter og lue til henne også. -så jeg får kaste meg over pinnene.





3 kommentarer:

Hage og Foto entusiast sa...

Så fine luer og votter. Er heller ikke noe glad i å strikke fram og tilbake, men har lyst å prøve meg på lua. Og det er jo en trøst at det går ganske kjapt...

Anonym sa...

Dette ble altså så flott at jeg til enhver tid går og lurer på om jeg burde ha laget sånne til mine barn også...

Anonym sa...

Flotte nisseluer og votter :-)