25. oktober 2007

Her kommer bilder.



Her er jeg igang med nok et spiralsjal. Det er i samme garn og farge som pulsvarmerne det er bilder av i dette innelegget. Fargen er rød, selv om den ser ganske rosa ut her. Dette skal være julegave sammen med pulsvarmerne. Synes spiralsjalene jeg har heklet i mohair er finere, men det er ok dette òg. Mykt, godt og varmt i hvert fall.






Fikk endelig alt garnet til trekantsjalet mitt, og da ble det ferdig i en fei. Har brukt det mye og er veldig fornøyd. Fargen er enda finere i "virkeligheten". Det eneste aberet er at det røyter litt....









Nærbilde av mønsteret.










Er ferdig med et par pulsvarmere til. De skal være julegave. De er også strikket i Alpakka, men ikke Sandnes sin. Husker ikke navnet i farten...





Her er bilde av kjolen som jeg har heklet. Mønsteret er fra Sandnes (siste tove heftet), men garnet er Safir fra Spar kjøp. Veldig kjekk å hekle. Nå gjenstår tovingen. Er litt usikker på om jeg har heklet for mange fastmasker og picoter rundt ermehullene.... Det gjenstår å se hvordan det blir etter toving.

Nå strikker jeg på kjole nr 2 som skal toves. Veksler på den og spiralsjerfet (skjerfene.... Har et som mangler 1/2 omgang picoter....) Tror jeg kommer til å hekle flere kjoler også. Det var moro!!
God helg folkens!!








Ingen kommentarer: