1. januar 2012

Godt nyttår!

Ønsker alle et riktig godt nytt år!

I 2012 har jeg ikke meldt meg på noen alonger på Hobbyboden. Målet er å kose meg og strikke og hekle det jeg har lyst til :) I tillegg skal jeg utfordre meg selv på å få gjort en innsats med broderingen av belte og brystduk. Det er "bare" 1,5 år til jeg har konfirmant, så det er greit å komme igang.

Videre har jeg en vest til i Sandnes Smart som skal strikkes, og den jeg har strikket må få kanter og monteres. Jeg har også en Mariusgenser som ligger på vent. Jeg var litt kjapp da jeg startet, og oppdaget etter en stund at jeg strikket i S og ikke M, da oppskriften faktisk begynte på XS og ikke S slik jeg trodde. Sånn kan det går når man er veldig ivrig etter å komme igang med nytt prosjekt, og ikke leser oppskriften nøye nok.

Akkurat nå har jeg strikket/heklet mitt første par Elf Clobber, og de ble fine. Nå holder jeg på med "På kanten". Er ferdig med nr 1 og har nettopp skiftet garn etter "blondekanten" på nr 2. Bilder kommer.

Jeg skal også prøve å få oppdatert med ting jeg har strikket utover høsten, men som ikke har blitt vist her. Er litt pulsvarmere. labber og sånn.

Ønsker alle et riktig godt håndarbeidsår!!

Ingen kommentarer: