12. januar 2010

Vottedilla!

Tok litt tid før jeg kom igang med strikking på nyåret. Siden vi endelig har fått skikkelig vinter her i vest, med masse snø og minusgrader ned mot -17-18, så meldte behovet for votter seg.
Jeg har hatt en tendens til å strikke til "alle andre", men denne gangen ble det faktisk votter på meg òg :)

Jeg har strikket votter i Fritidsgarn på bambuspinner nr. 6, og tovet de i vaskemaskinen etterpå. Oppskriften er fra Sandnes garn.

Disse lilla er mine, og de er alle rede godt brukt. I`m in love!! De er så gode og varme. Strikket i str: M.
Dette grønnet paret er strikket i str: L, og de har samboeren min fått.

Dette paret er alt godt brukt når jeg endelig fikk tatt bilde. De er strikket i str: S, og tilhører eldstejenta mi. Jeg strikket også et make par til bestevennina hennes.
Har i tillegg strikket et par i str: M i rødt, og holder på med et nytt lilla par i str: M. Går kjapt og greit å strikke. Veldig kjekt med slike prosjekter som blir så kjapt ferdig :)







Ingen kommentarer: