8. februar 2009

Utfordring

Hanne og Kiwa har sendt meg følgende utfordring: 1. Du må linke til den bloggen som tagget deg.2. Lag en liste med seks (u)interessante ting om deg selv.3. Tagg fem andre blogger, la dem vite det ved å kommentere på deres blogg.

1. Jeg skulle aldri jobbe i helsevesnet, men gjett hvor jeg endte opp....
2. Elsker å surfe rundt på div hobbyforum og blogger...
3. Jeg er litt større i den høyre foten enn i den venstre...
4. Jeg er en uhelbredlig "garnoman", og veldig flink til å la meg friste av nye prosjekter. (-før andre prosjekter er fullført...)
5. Er mamma til 3 herlige jenter.
6. Jeg kan ikke fordra folk som prøver å være bedre enn de egentlig er. Det trigger meg til å være litt frekk og trassig.

Utfordringen sendes videre til : Frøken Badegakk
Silje
Mirrevirre
Guri
Havfrua
Elisabeth

1 kommentar:

Anonym sa...

Tusen takk for utfordringen. Må tenke litt på om jeg tar den, er ikke så flink med slikt ;) Setter uansett pris på at du ønsker å utfordre meg....