22. september 2007

Vesken er ferdig!



Her ser dere vesken før den fikk seg en runde i vaskemaskinene på toving i går. Det har gått veldig kjapt og greit å strikke den. Mønsteret kjenner jeg, og det er tredje gangen jeg bruker det. Har brukt et par kveldstunder på å få vesken ferdig.






Her er det ferdige resultatet. Jeg har dekorert vesken med nålefilting og perler. Det er første gangen jeg har nålefiltet. Det var moro. Har brukt "Canto" til å nålefilte med.











PS: fargene kommer ikke helt til sin rett på bildene.. Vesken er i "sjøgrønn" Tove, og perlene er i en grønntone og perleblomstene er i sølv. Garnet jeg har brukt til å nålefilte med; "Canto" er også i grønntoner.





Her ser dere nærbilder av dekoren. Jeg er godt fornøyd med det ferdige resultatet. Vesken skal som nevnt være en gave, og jeg håper at mottakeren liker den. Alltid litt spennende (skummelt...) å gi bort ting man har laget selv.


1 kommentar:

Marianne sa...

Denne var virkelig flott!