15. august 2007

No livnar det i lundar....

-i hvert fall her hos meg. Det går mot høst og jeg kjenner at "håndarbeidskløen" kommer. Har heklet ferdig den store løperen, og er nesten ferdig med et spiralsjal i Kitten mohair. Tror kanskje sjalet ender opp som julegave. Bilder kommer så snart jeg får somlet meg til å ta noen.

Har mange 1/2-ferdige prosjekter som bør gjøres ferdig, og noen nye som frister. Får se hva det blir til. Bør vel gjøre ferdig kjolene som skal toves først. Er nesten ferdig med nr. 1.

Har kjøpt Evia kunstgarn, og fikk med mønster på Flower basket sjal. Har lyst til å prøve, men vet ikke om jeg får det til. Har litt fobi mot hullmønster. Ser så veldig avansert ut.....

Skuldrer og nakke trøbler litt, og det er en dårlig kombinasjon med hekling og strikking... -men jeg håper på snarlig bedring.

Håper å komme snart tilbake med bilder.

Ingen kommentarer: