16. mars 2008

Her har det ikke vært mye action....

Det har vært dårlig med blogging så langt i år for min del. Har ikke vært særlig aktiv på håndarbeidsfronten heller. Nakken/skuldrene krangler litt, og har manglet både inspirasjon og overskudd. Hver gang jeg har vært på strikkekafè så får jeg gnisten tilbake og får gjort litt. Strikkekafè er kjempe kjekt!

Jeg har strikket en del på genser nr 2, make til den grå med rosa mønster som vises her i bloggen. Jeg har så vidt begynt på det rosa mønsteret, men den har ligget brakk en stund nå. Er litt lei siden jeg har strikket en genser i samme mønster før...
Har heklet en kjole i samme mønster som den lillla jeg heklet før jul. Holder på med noen blomster som skal være pynt. Alt skal toves. Den skal være bursdagsgave til en liten frøken.
Nå i helgen har jeg strikket et par labber og min første calorimetry. Kom over et deilig Opal garn med merinonull. Det er ganske tykt og skal strikkes på pinne 4-4,5, så da går det rimelig kjapt.

Skal komme tilbake med bilder. Satser på at det blir litt mer aktivitet fremover.

Ingen kommentarer: