28. mars 2007

Nye prosjekter på gang...

Jeg har vært og snopet nytt strikkeprosjekt i dag. Jeg skal strikke to kjoler som skal toves. De skal strikkes på pinne nr 4 og ullgarnet heter "Tove" fra Sandnes. Jeg skal strikke i str 2 år. Har lagt opp den første kjolen, og strikket en runde. Nå skal jeg innta sofaen med en kopp te og strikketøy....
Her er genseren ferdig! -må bare feste tråder og sy sammen under armene. Den ble ferdig på mandag, da jeg fikk byttet garn.. Den var kjekk å strikke, veldig godt garn.
Her er et gammelt prosjekt som jeg har plukket frem "fra glemsel" mens jeg ventet på mer garn til genseren. Det var (bokstavligtalt) en 1/2 duk, og nå har jeg fortsatt på den andre halvdelen. Veldig kjekt å hekle "filethekling". Hekler i Solberg fiol på krok nr 1,75.

Ingen kommentarer: